ik begin en zoek partners in crime!:P

Forum over afvallen en diëten

Re: ik begin en zoek partners in crime!:P

BerichtDoor ellisa » 08 Mrt 2010, 19:44

Dank je neeka :p Dat is zeker de bedoeling ( of toch voor een tijdje en daarna naar de 6 :mrgreen: )
Hier sneeuwt ook maar komaan iedereen denke aan die mooie kleren die je aanwilt en eigenlijk te strak zitten en geen sjaals meer om achter te verbergen. We gaan ervoor he !

Ik geniet ook van cracottes met een superdun laagje choco op ( puur voor de smaak he :lol: vrouwen en chocolade het is me wat ) ik hoop dat je eetschema je bevallen is? Klinkt lekker!
Ik heb ook altijd tussendoortjes in huis en knap van je fietstocht.
Ook van mij iedereen veel succes en groetjes Ellisa
22-2-10 : 81.1 / 01-3-10 : 80.5 / 08-3-10 : 79.5 / 15-3-10 : 79.2 / 22-3-10 : 78.7 / 29-3-10 : 78.0 / 5-4-10 : 78.0 / 12
ellisa

BerichtDoor liennn » 09 Mrt 2010, 14:07

Hey Allemaal!

Ik ben even niet geweest, druk met school. IK heb ook echt helemaal niet op het afvallen gelet... Mijn weegschaal stond bij een vriendin dus ik kon mezelf ook niet wegen en ik was ongesteld.
Vanmorgen de weegschaal weer terug en ik was 4 ons afgevallen! Ik weeg nu 73.1 en ik wil voor zaterdag de 73 halen dus dat ga ik wel redden :D !

Hoe is het met jullie? Nog afgevallen en houden jullie het nog vol ?

xx
Afbeelding
liennn

BerichtDoor ellisa » 09 Mrt 2010, 19:42

hoi lienn :p ja 'k ken 't die schooldrukte :d Leuk he als je even niet let op afvallen en nadien toch wat kwijt bent. Goed voor je! Hier is alles ok ben wat afgevallen dus zo volhouden he;)
22-2-10 : 81.1 / 01-3-10 : 80.5 / 08-3-10 : 79.5 / 15-3-10 : 79.2 / 22-3-10 : 78.7 / 29-3-10 : 78.0 / 5-4-10 : 78.0 / 12
ellisa

BerichtDoor liennn » 10 Mrt 2010, 07:17

goed van je ! Zo door gaan inderdaad.. ik ga vrijdag weer wegen en ik denk dat ik dan pas weer post.
Succes allemaal!
Afbeelding
liennn

BerichtDoor neeka » 11 Mrt 2010, 18:40

hey
ik heb het ook druk op school, mr net dan heb ik de neiging om meer te eten of toch zeker voor een snelle en dan meestal ongezonde hap te kiezen. Ik heb me deze week wel kunnen inhouden :).
Zaterdag weegmoment spannend!
liefs Neeka.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQhNhyy/]
Afbeelding
[/url]
neeka

BerichtDoor liennn » 11 Mrt 2010, 18:53

succes met wegen neeka!

Ik heb echt geen motivatie meer!!!! Ik vreet alles op.. vandaag een feestje van school en echt veel chips, nootjes en koek gegeten. Ik wil het helemaal niet.. maar ik neem het wel en nu zit ik met een opgeblazen buik en voel ik me echt dik en niet leuk :S
Nu ga ik morgen weer uit eten.. dat helpt ook al niet echt en zaterdag weer een feestje.. :(
Ik heb ffe motivatie tips nodig !
Afbeelding
liennn

BerichtDoor sientje » 12 Mrt 2010, 13:35

Hoi Lienn,

Zo'n dipjes heb ik ook regelmatig, niet leuk idd :-(( Wat bij mij helpt (soms ;) ) is het eventjes wat losser doen, niet overdrijven, maar ook niet echt lijnen en dan een dag vastleggen waarop je echt terug het heft in handen gaat nemen. Probeer dan géén dag te nemen vlak voor een feestje of zo. En zorg dat tegen dan alle verleidelijke dingen uit je kasten verdwenen zijn (liefst niet door ze zelf op te eten ;) ) Je echt mentaal voorbereiden op een nieuwe poging dus .
Veel suc6!!
Afbeelding
sientje

BerichtDoor ellisa » 13 Mrt 2010, 10:42

he iedereen, sorry dat ik ff zo stil was maar ik heb gewoon geen tijd gehad om te komen kijken. Deze week ben ik opnieuw naar het ziekenhuis moeten gaan voor foto's enzo. Stressfractuur vastgesteld en nu heb ik een 'bot'. Dit is een soort van open gips die ik 6 weken lang moet dragen en enkel uit mag doen tijdens het slapen, Douchen. Aangezien ik vanaf maandag op stage moet in een buitenschoolse opvang ben ik benieuw wat dit brengt. Gisteren nog even op cafe geweest. IEdereen pizza en kebap gaan eten omdat iemand jarig was maar ik hield het bij 3 krieken en 1 klein hapje pizza :mrgreen: Nadien zeiden ze dat ze trots op mij waren :lol:
vandaag werken en's avonds met 2 vriendinnen filmpje kijken en wat snacken zij chips en ik wortels! :D
en morgen post ik weer. Groetjes ;)

Inderdaad sientje en lien... Die dipjes zijn niet leuk maar probeer het 1 dagje rustig te doen en nadien terug te zeggen OK ik start terug. Al is er dan 1 kilo bij ...Was het die niet waard?afvallen zijn niet allemaal tipjes en trucjes...Enkel doorzettingsvermogen ;)

Hei neeka: Goed dat je je toch hebt kunnen inhouden :o !!!! Hoe is het wegen gegaan?

Groetjes en succes !
ellisa

BerichtDoor neeka » 13 Mrt 2010, 12:13

het wegen was maar vreselijk, ik ben niets afgevallen, ook niet bijgekomen, maar toch ik had (dacht ik) nog zo mijn best gedaan. Nu probeer ik om die snoep en koekjeskast te mijden , mr de motivatie is een beetje zoek. Ik studeer nog, heb massas werk en zit dus vooral neer. Ik heb gewoon meer beweging nodig, maar omdat ik in een grote stad studeer vind ik het moeilijk om mijn loopschoenen aan te trekken en te gaan lopen, ik heb er geen goeie plaats voor in die drukke stad, ik wil wel gaan lopen maar liever in het groen en waar ik niet nagestaard word. Mss moet ik toch eens op zoek gaan nr een goede plek, maar meestal als ik dan toch de moed heb om te vertrekken, zoek ik allerlei excuses dat ik nog teveel werk heb en blablablabla.
Wat mij nog meer frustreert, is dat mijn mama ook op dieet is en bij haar gaat het prima! Ze loopt heel veel, gaat elke dag met de fiets naar het werk. Ze was op reis geweest en 4 kilo verdikt en die is ze nu al allemaal terug kwijt. Zo weeg ik nu 1 kilo of zo meer dan mijn mama (is nog nooit gebeurd) en daar voel ik mij eerlijk gezegd nog slechter bij, ik zou blij moeten zijn voor haar, maar ik ben vooral jaloers. Eigenlijk zou ik dan die jaloersheid moeten omzetten in een extra motivatie voor het gevecht tegen de kilo's maar het heeft precies een omgekeerde werking.
Nuja ik ga mijn week plannen en opschrijven en ga proberen om daar enkele sportmomenten in te steken, misschien dat dat helpt, + ook wat ik ga eten heel de week. Ik hoop dat dat dan resultaat levert volgende week zaterdag.

@ellisa: sterk zo, houden zo, die complimentjes doen wel deugd en zorgen ervoor dat je volhoudt.
@Lienn: idd gewoon efkes niet aan dieeten denken (niet beginnen vreten natuurlijk) en voor jezelf een nieuwe dag vooropstellen en terug opnieuw beginnen!!

Veel succes allemaal!
Liefs Neeka.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQhNhyy/]
Afbeelding
[/url]
neeka

BerichtDoor liennn » 13 Mrt 2010, 14:02

Hey meiden!

KOM OP ! WE KUNNEN HET! Ik merk dat iedereen een beetje weinig motivatie heeft.. maar we moeten echt doorzetten! Ik ben over mijn dipje heen, ik heb vanmorgen gesport en ga morgen weer, dan maandag weer zwemmen en woensdag wegen! Ik wil 73 wegen en dan mag ik het leuke leren jasje voor mezelf kopen!

DOORZETTEN!

xxx
Afbeelding
liennn

VorigeVolgende

Terugkeren naar Afvallen en Dieten Forum