Door neeka » 13 Mrt 2010, 12:13
het wegen was maar vreselijk, ik ben niets afgevallen, ook niet bijgekomen, maar toch ik had (dacht ik) nog zo mijn best gedaan. Nu probeer ik om die snoep en koekjeskast te mijden , mr de motivatie is een beetje zoek. Ik studeer nog, heb massas werk en zit dus vooral neer. Ik heb gewoon meer beweging nodig, maar omdat ik in een grote stad studeer vind ik het moeilijk om mijn loopschoenen aan te trekken en te gaan lopen, ik heb er geen goeie plaats voor in die drukke stad, ik wil wel gaan lopen maar liever in het groen en waar ik niet nagestaard word. Mss moet ik toch eens op zoek gaan nr een goede plek, maar meestal als ik dan toch de moed heb om te vertrekken, zoek ik allerlei excuses dat ik nog teveel werk heb en blablablabla.
Wat mij nog meer frustreert, is dat mijn mama ook op dieet is en bij haar gaat het prima! Ze loopt heel veel, gaat elke dag met de fiets naar het werk. Ze was op reis geweest en 4 kilo verdikt en die is ze nu al allemaal terug kwijt. Zo weeg ik nu 1 kilo of zo meer dan mijn mama (is nog nooit gebeurd) en daar voel ik mij eerlijk gezegd nog slechter bij, ik zou blij moeten zijn voor haar, maar ik ben vooral jaloers. Eigenlijk zou ik dan die jaloersheid moeten omzetten in een extra motivatie voor het gevecht tegen de kilo's maar het heeft precies een omgekeerde werking.
Nuja ik ga mijn week plannen en opschrijven en ga proberen om daar enkele sportmomenten in te steken, misschien dat dat helpt, + ook wat ik ga eten heel de week. Ik hoop dat dat dan resultaat levert volgende week zaterdag.
@ellisa: sterk zo, houden zo, die complimentjes doen wel deugd en zorgen ervoor dat je volhoudt.
@Lienn: idd gewoon efkes niet aan dieeten denken (niet beginnen vreten natuurlijk) en voor jezelf een nieuwe dag vooropstellen en terug opnieuw beginnen!!
Veel succes allemaal!
Liefs Neeka.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQhNhyy/]

[/url]