WW Comfort plus

Forum speciaal voor het nieuwe Weight Watchers ProPoints

WW Comfort plus

BerichtDoor Danny » 29 Jul 2010, 19:50

Ik net op de website WW comfort plus gevonden. De punten die daar aangerekend worden zijn dat propoints of andere.
Dit biedt een oplossing voor mijn vrouwtje die last heeft om toe te komen met haar punten. Zo kan je je buikje vullen zonder direct een probleem met punten te hebben.
Die verzadigende hoeveelheid is dat gerekend op 1 moment op de dag of mag je bijvoorbeeld meerdere yoghurts 0% eten gedurende de dag voor 3 punten?
Groetjes Danny
Afbeelding
Danny

Re: WW Comfort plus

BerichtDoor Fruity Pebbles » 30 Jul 2010, 06:09

Danny schreef:Ik net op de website WW comfort plus gevonden. De punten die daar aangerekend worden zijn dat propoints of andere. Geen idee, als je op de site van WW comfort plus hebt gevonden, dan zullen de punten die daar gerekend worden, waarschijnlijk comfort plus zijn, maar dat kan je voor de zekerheid het beste nabellen bij de WW. Zij weten het zeker :D
Dit biedt een oplossing voor mijn vrouwtje die last heeft om toe te komen met haar punten. Zo kan je je buikje vullen zonder direct een probleem met punten te hebben.
Die verzadigende hoeveelheid is dat gerekend op 1 moment op de dag of mag je bijvoorbeeld meerdere yoghurts 0% eten gedurende de dag voor 3 punten?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Een verzadigde portie mag je eten tot je niet meer kunt, mits je de 2e keer opschept binnen 10 minuten dat je de laatste hap hebt genomen. Dus je vrouw eet bv 600 gram aardappelen voor (geloof ik) 7 punten, dan mag je vrouw binnen 10 minuten nogmaals opscheppen, bv 400 gram, voor die 7 punten. Als je vrouw na een kwartier nog eens 400 gram opschept, dan moet ze opnieuw punten tellen voor die portie.

Ik had ook problemen om aan mijn punten te komen, op een gegeven moment at ik 's ochtends bolletjes ipv brood, 's middags pistoletjes met veel punten beleg en 's avonds rijst, na 20 minuten nog eens een bord rijst en dan de tussendoortjes. En nog kwam ik niet aan mijn punten. Ik ben gestopt met de WW omdat ik op een gegeven moment zooooooveel moest eten, dat ik overdag niet kon werken. Ik was continu aan het eten.
Fruity Pebbles

BerichtDoor Danny » 30 Jul 2010, 16:11

Fruity Pebbels,

Punten niet opkrijgen ??? :?: :?:

Geen probleem. Je kan je aantal opkrikken met 8 propoints per leffe.
Je komt op deze manier aan de vereiste punten.
Nadeel : binnen enkele maanden moet je niet enkel naar de WW maar ook naar de AA :lol:
Groetjes Danny
Afbeelding
Danny

BerichtDoor Adrie » 05 Aug 2010, 19:44

Ik heb nog nooit problemen gehad met het opmaken van mijn punten. Ik kwam
er eerder tekort dan dat ik over had.
Rekende je dan wel alles, ook het vet waar je in bakt, de boter op het brood?
Adrie

BerichtDoor MissMetal » 06 Aug 2010, 06:32

er zijn blijkbaar vaak mensen die ze niet opkrijgen, onze coach raadt hiervoor aan om gewoon ipv alles light te nemen, de volle producten te nemen... dan moet je niet persé veel meer eten, maar eet je producten met meer punten...
Het puntensysteem is ervoor gemaakt om af te vallen, dus je punten moeten wel degelijk op. je lichaam heeft brandstof nodig om te kunnen verbranden, als je te weinig eet dan kan er ook niets verbrand worden
Afbeelding
MissMetal

BerichtDoor Danny » 06 Aug 2010, 16:29

Hey Missmetal,
ik heb de indruk dat jullie een goede coach hebben.
Wij doen dit momenteel op ons eentje. Misschien toch eens naar een bijkomst gaan...
Groetjes Danny
Afbeelding
Danny

BerichtDoor liefland » 08 Aug 2010, 14:59

Je kunt op de site van Weight Watchers het 365 dagen kookboek voor ProPoints bestellen.
Ik vind dat er veel lekkere, eenvoudig te bereiden maaltijden in staan, maar ook staat er 365 x een dagsuggestie onderaan elke pagina om dagelijks 29 punten te eten d.m.v. ontbijt, lunch, tussendoortje en avondeten. Misschien kan dat je helpen.

Ik heb zelf nooit het gevoel gehad dat ik veel moest eten, maar ook niet dat het weinig was.
Het gaat erom regelmatig te eten, geen maaltijden over te slaan, want je moet je stofwisseling bezig houden.
Weight Watchers spreekt over het verzadigde gevoel te blijven houden gedurende dag, geen hongerklop of honger-gevoel, maar ook niet overeten, dus op tijd eten, en goede keuzes maken.
Succes!
liefland

BerichtDoor Fruity Pebbles » 10 Aug 2010, 07:21

Ik heb altijd alles gerekend. Op een gegeven moment meer olie gebruikt zodat ik meer punten moest tellen. WW is gewoon aan mij niet besteed. Ik moet gewoon te veel eten.

En een jaar WW weet je echt wel waar je punten voor moet tellen ;)
Fruity Pebbles

Terugkeren naar Weight Watchers ProPoints