thuispakket

WeightWatchers Forum

thuispakket

BerichtDoor aje » 27 Jan 2010, 06:42

Hoi
Ik ben nieuw op deze site en volg ww sinds afgel. maandag alles staat er duidelijk beschreven... maar mijn vraag is .... hoe belangrijk is het thuispakket van de ww van 89 euro vind ik wel erg veel...
en volgens het nieuwe systeem kom ik op 25 punten klopt dit of is 29 het minimum
ik ben 42 1,74 93 kilo en aktief leven...
Wie heeft er een antwoord op mijn vragen dan weet ik of ik het goed doet..
aje

Re: thuispakket

BerichtDoor pootje » 28 Jan 2010, 07:49

hoi aje, je moet zelfs 31 propoints per dag. heb het even voor je nagerekend. Daarbij mag je 49 week points. De week points mogen op, hoeven niet op en die mag je vrij besteden. Alles in een keer of elke dag een beetje extra.

je dag points moeten op, je mag er niet van sparen. Het is zelfs de bedoeling dat je er alleen maar gezonde dingen van eet. :roll: . Helaas vind ik dat een ilusie, want wat is gezond.???

En het pakket.... als jij de boodschappengids hebt, en je schrijft alles netjes op wat je eet. En je houd je zo ongeveer aan het programma dan moet het toch ook kunnen lijkt me.
pootje

BerichtDoor charminggirl » 30 Jan 2010, 10:37

wat ook wel leuk is en veel goedkoper is het 2-maandelijks weightwatchers tijdschrift te kopen.
Kijk ook op marktplaats, staan veel dingen aangeboden van het weightwatchers programma.
charminggirl

BerichtDoor ierie » 01 Feb 2010, 20:56

Hallo,
Ik zag dat er was uitgerekend dat aje 31 points per dag mag. Het is wellicht wat dom, maar ik kom niet op 31, zou iemand die berekening uit willen leggen?
Alvast bedankt!
ierie

BerichtDoor pootje » 03 Feb 2010, 16:10

ierie ik heb dat berekend met mijn WW propoints rekenmachientje. Ik neem aan dat die klopt ;) . Arnold is wel al bezig geweest met een het maken van een reken methode, maar is volgens mij nog niet zo ver. Hoe ze dus aan deze points komen.... ik weet het ook niet. Ik ga er maar van uit dat de rekenmachien okee is.
pootje

BerichtDoor QuantumB » 10 Feb 2010, 12:23

Ik heb in London het weight watchers magazine gekocht, waar men trouwens de pro points nog niet heeft ingevoerd (staat allemaal nog in flexi) dus vraag me dan af of wij zo stom zijn in de rest van Europa om weer zoveel geld uit te geven aan het nieuwe systeem?

De artikels zijn vrij flauw maar er staan wel een hele hoop leuke receptjes in, zal ze dit weekend in scannen en hier ergens online gooien.
Afbeelding
QuantumB

BerichtDoor the party animal » 16 Feb 2010, 21:39

Ik heb hier ook zonet een thuispakket besteld, maar weet helaas niet hoeveel punten ik mag hebben.
Is dat:
Vrouw 7p
Leeftijd tussen 21 en 35: 4p
Gewicht 'de tientallen tellen 65kilo: dus 6p
Lengte 'groter dan 1m60: 2p
Activiteit: lopend,gedeeltelijk rechtstaand, zittend: 4p
Om gewicht te verliezen : 0p

Dus mag ik 23points hebben, is dat juist? Ik ben dus een vrouw, 28jaar, 64.5kg, 164cm groot, ben verkoopster dus rechtstaand beroep. Hoeveel extra punten krijg ik voor een week?

Kan er iemand me dat aub berekenen? ALvast bedankt!
Groetjes.
the party animal

BerichtDoor Fruity Pebbles » 17 Feb 2010, 08:39

Hoi The Party Animal,

De berekening die jij hebt gedaan is voor de 'gewone' points. Daar krijg je geen weekpoints.
Het ligt aan welke manier je gaat doen; de 'oude' of de 'nieuwe' propoints.
Fruity Pebbles

BerichtDoor the party animal » 17 Feb 2010, 18:02

Hallloo alvast bedankt om zo snel te reageren op men bericht. Dus als ik oude manier volg mag ik 23punten nemen per dag? En als ik nieuwe manier neem wat is dan de antwoord? Ik heb deze week mijn weight watcher pakket bestelt om thuis aan de slag te gaan. Heb dus zo een propoints boekje. Klopt dat dan nog met men 23punten? Alvast bedankt.
the party animal

BerichtDoor marleen » 21 Feb 2010, 07:38

ik heb me ok het thuispakket bestelt en daar zat een brief bij met een persoonlijk WWnummer ook ene telefnmr om mijn consulente op te bellen, even mijn wwnummer doorgeven en daa rkreeg ik te horen hoeveel punten ik mocht opnemen
Afbeelding
marleen

Volgende

Terugkeren naar Weight Watchers