minimale punten!

WeightWatchers Forum

minimale punten!

BerichtDoor Debbie » 06 Mrt 2010, 15:08

Hallo allemaal!

Even een vraagje! Ben nog maar net begonnen met ww en heb nu denk ik het hele forum gelezen voor ideetjes en tips maar wat me opvalt is het volgende...!! Er staat in het overzicht van de gewichten/leeftijd/geslacht, dat je punten niet lager kunnen/mogen zijn dan 29???? En dat is het punt waar mijn snappertje het even niet meer begrijpt :D want ik kom regelmatig mensen tegen die daar ruim onder zitten!!

Hoe kan dit?

Groetjes Debbie
Debbie

Re: minimale punten!

BerichtDoor paola89 » 06 Mrt 2010, 15:43

Dit heeft te maken met dat WW 2 verschillende plannen heeft.. met het propoints plan mag ik 29 punten en met flexipoints 21..

Debbie schreef:Hallo allemaal!

Even een vraagje! Ben nog maar net begonnen met ww en heb nu denk ik het hele forum gelezen voor ideetjes en tips maar wat me opvalt is het volgende...!! Er staat in het overzicht van de gewichten/leeftijd/geslacht, dat je punten niet lager kunnen/mogen zijn dan 29???? En dat is het punt waar mijn snappertje het even niet meer begrijpt :D want ik kom regelmatig mensen tegen die daar ruim onder zitten!!

Hoe kan dit?

Groetjes Debbie
paola89

BerichtDoor snuitje » 06 Mrt 2010, 18:24

met flexipoints moet je minstens 17 punten eten. Als je dus uittelt hoeveel punten je mag hebben en je mag er maar 16 hebben moet je er toch 17 eten per dag.
In de propoints ben ik zo niet thuis
Afbeelding
snuitje

BerichtDoor charminggirl » 07 Mrt 2010, 13:19

daarom vind ik flexipoints overzichtelijker en geeft onwijs goed resultaat.
Ik moet van flexi 18 punten en van pro 29.
als je uitgaat van ongeveer 50 kcal per point scheelt dat nogal wat.
18 points is 900 kcal en 29 points is ca 1450.
In de WW tijdschriften werden altijd lekker weekoverzichten gegeven op basis van 20 flexipoints = dus ca. 1000 kcal.
Makkelijk vol te houden;fantastisch resultaat.

Het propoints systeem is net nieuw dus ik weet niet of daar al resultaten van bekend zijn, het voordeel is dat je meer mag eten dus in de praktijk goed te doen. Ik ben alleen benieuwd naar de afvalresultaten in hoeveel tijd bij personen met veel en matig overgewicht.

20 punten van het oude systeem is een goed en gezond uitgangspunt.
29 propointssysteem zal ook wel goede resultaten geven alleen heb ik die ervaring niet en ook nog niet veel over gehoord.
charminggirl

BerichtDoor sientje » 07 Mrt 2010, 17:32

Ik denk wel dat er in veel voedingsmiddelen meer PP zitten dan FP en daarom kom je ook makkelijker aan 29 PP per dag. Voorbeeld aardappelen: 7PP voor een verzadigende portie, 4 FP voor een vrije portie, en zo zijn er nog dingen, brood bvb.
Afbeelding
sientje

Terugkeren naar Weight Watchers