Hallo Allemaal,
Ik wil heel graag een nieuw onderwerp beginnen voor mensen met veel overgewicht die nu echt is een keer gaan afvallen. Voor mij is mijn eerste doelstelling om onder de 100 kilo's te komen. Voor de mensen die net als ik veel overgewicht hebben is onder de 100 een echte mijlpaal!
Afgelopen woensdag heb ik eindelijk besloten om te gaan afvallen. Uiteraard kwam dit niet uit de lucht vallen. Ik wist al een tijdje dat ik op dieet wilde gaan, of beter gezegd mijn eet gedrag drastisch wilde gaan aanpassen maar wist nog niet hoe ik het ging aanpakken. Ik weet dat ik het kan dus de vraag was alleen hoe. WW is niks voor mij en Sonja Bakker al helemaal niet. Eigenlijk weten we allemaal wat het probleem is en wat we anders moeten doen. Het enige wat ik nog moest doen is op de weegschaal gaan staan, dat zou vast en zeker de laatste schop onder mijn kont zijn die ik nodig had om het echt te gaan doen. En dat was het zeker! 134,8 kilo!
Samen sta je altijd sterker dus vandaar dit onderwerp. Zo heb je toch een kleine stok achter de deur. Misschien kunnen we afspreken om op de zelfde dag te wegen? Genoeg ideeën maar nog niemand om mee te delen.
Hopelijk zijn er genoeg mensen die samen met mij serieus willen gaan afvallen en het leuk vinden om elkaar te helpen, stimuleren, tips te geven en actief willen meedoen op dit forum.
Samen moet het toch lukken?
Groetjes Anne-Marie