Hey evelyn, ik wil je alvast bedanken voor je antwoord.
Ik vind ww ook makelijk vo te houden maar ik raak gefrudtreerd want ik val niets af.
Ik schrijf nu wel alles op en weeg alles af,morgen ga ik me wegen en hoop toch een grammetje lichter te zijn
dan ga ik proberen vanaf morgen ook de extra pp niet op te gebruiken.
ik ga nu te voet naar het werk ipv met de auto en huishouden doe ik ook dagelijks

,voor de rest spijtig genoeg niets.
Ik ben niet meer naar de curccus geweest wegens omstandigheden, maar ik denk wel het in de toekomst te hervatten.
grtjs ghizo
evelyn1969 schreef:Hallo,ik ben 3 jaar geleden ook afgevallen met WW,maar dan met Flexipoints,die schijnen beter te werken dan de nieuwe methode,ik ga dus de nieuwe methode niet doen..misschien kun je naar het flexipoints systeem van ww,op marktplaats wordt vaak nog deze methode tweedehands verkocht,lees bij de forumartikelen ook dat flex beter werkt ook sneller een pond of kilo per week,dan propoints,ik snap je frustratie,,hoewel ik het verleidelijk vond om de propoints te gaan doen,al was het alleen maar voor de extra points per week,maar ik zelf denk dat het dan nog langer duurt,oke het mag niet té snel gaan,maar ik vind ww goed vol te houden ,als ik pérse iets lekkers wil...kan dat..,het is trouwens verstandig om proberen wel te bewegen,huishouden en wandelen fietsen tellen ook mee,en wel alles afwegen en opschrijven.. dat scheelt echt,.en ga je naar de currces of niet?zo wel vraag je coach hoe het komt..mocht dat niet weken zou ik eens langs de huisrts gaan waarom je niet afvalt... probeer veel groente te eten,die hebben een negatieve caloriewaarde dat houd in dat je lichaam hard moet werken om deze groenten/fruitsoorten te verbranden,en dus geen extra gewicht geven...succes in ieder geval..
RECLAME EN LINKEN NAAR ANDERE SITE"S WORDEN VERWIJDERD ! ! ! ! Groeten Sophia
RECLAME