ik val maar niet af!

Forum over afvallen en diëten

ik val maar niet af!

BerichtDoor ghizo » 07 Jul 2010, 15:21

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 27 en weeg veel te veel nl 90.2KG en ben 1.64m.
Ik ben een anderhalf jaar gelukkig getrouwd en 12kg aangekomen, dit maakt me ongelukkig.
Sinds maart ben ik begonnen met het dieet van sonja kimpen met als startgewicht 94KG en ben daardoor op 3weken
4kg afgevallen maar dat was het dan ook, de 2de maand en derde maand ben ik niets meer afgevallen integendeel, ben 200gr bijgekomen maar ik doe ook geen sport, ik mag nl nog niet.
Nu ben ik 3weken bezig met propoints tellen 32dag & 49week,helaas ben ik nog geen gram kwijt.
Maar ik denk dat ik het niet goed deed, ik woog niets af en vanaf zaterdag ben ik alles gaan afwegen en opschrijven, dus ben ik benieuwd!
Heeft/had iemand ook dit probleem?
Kan er iemand mij mss raad geven aub.
Alvast bedankt,
ghizo
ghizo

Re: ik val maar niet af!

BerichtDoor evelyn1969 » 07 Jul 2010, 21:22

Hallo,ik ben 3 jaar geleden ook afgevallen met WW,maar dan met Flexipoints,die schijnen beter te werken dan de nieuwe methode,ik ga dus de nieuwe methode niet doen..misschien kun je naar het flexipoints systeem van ww,op marktplaats wordt vaak nog deze methode tweedehands verkocht,lees bij de forumartikelen ook dat flex beter werkt ook sneller een pond of kilo per week,dan propoints,ik snap je frustratie,,hoewel ik het verleidelijk vond om de propoints te gaan doen,al was het alleen maar voor de extra points per week,maar ik zelf denk dat het dan nog langer duurt,oke het mag niet té snel gaan,maar ik vind ww goed vol te houden ,als ik pérse iets lekkers wil...kan dat..,het is trouwens verstandig om proberen wel te bewegen,huishouden en wandelen fietsen tellen ook mee,en wel alles afwegen en opschrijven.. dat scheelt echt,.en ga je naar de currces of niet?zo wel vraag je coach hoe het komt..mocht dat niet weken zou ik eens langs de huisrts gaan waarom je niet afvalt... probeer veel groente te eten,die hebben een negatieve caloriewaarde dat houd in dat je lichaam hard moet werken om deze groenten/fruitsoorten te verbranden,en dus geen extra gewicht geven...succes in ieder geval..
Afbeelding
evelyn1969

BerichtDoor JJoosten69 » 08 Jul 2010, 11:01

Ik had ook wat kilootjes teveel en ik wou persé 10kg afvallen..
Ik woog 70kg en mijn streefgewicht is 60kg dus heb ik het "Weight Loss Dieet" van een vriendin geprobeerd.
Dat zou beter werken als die puntentellingen.
Ik vertel er wel bij dat ik 1 maand lang véél heb gesport maar ik ben maar liefst 11kg afgevallen, hier was natuurlijk wel veel wilskracht voor nodig maar het is me toch gelukt.

Reclame en linken naar andere site's worden verwijderd !!!!
JJoosten69

BerichtDoor ghizo » 09 Jul 2010, 08:32

Hey evelyn, ik wil je alvast bedanken voor je antwoord.
Ik vind ww ook makelijk vo te houden maar ik raak gefrudtreerd want ik val niets af.
Ik schrijf nu wel alles op en weeg alles af,morgen ga ik me wegen en hoop toch een grammetje lichter te zijn
dan ga ik proberen vanaf morgen ook de extra pp niet op te gebruiken.
ik ga nu te voet naar het werk ipv met de auto en huishouden doe ik ook dagelijks :) ,voor de rest spijtig genoeg niets. :oops:
Ik ben niet meer naar de curccus geweest wegens omstandigheden, maar ik denk wel het in de toekomst te hervatten.
grtjs ghizo
evelyn1969 schreef:Hallo,ik ben 3 jaar geleden ook afgevallen met WW,maar dan met Flexipoints,die schijnen beter te werken dan de nieuwe methode,ik ga dus de nieuwe methode niet doen..misschien kun je naar het flexipoints systeem van ww,op marktplaats wordt vaak nog deze methode tweedehands verkocht,lees bij de forumartikelen ook dat flex beter werkt ook sneller een pond of kilo per week,dan propoints,ik snap je frustratie,,hoewel ik het verleidelijk vond om de propoints te gaan doen,al was het alleen maar voor de extra points per week,maar ik zelf denk dat het dan nog langer duurt,oke het mag niet té snel gaan,maar ik vind ww goed vol te houden ,als ik pérse iets lekkers wil...kan dat..,het is trouwens verstandig om proberen wel te bewegen,huishouden en wandelen fietsen tellen ook mee,en wel alles afwegen en opschrijven.. dat scheelt echt,.en ga je naar de currces of niet?zo wel vraag je coach hoe het komt..mocht dat niet weken zou ik eens langs de huisrts gaan waarom je niet afvalt... probeer veel groente te eten,die hebben een negatieve caloriewaarde dat houd in dat je lichaam hard moet werken om deze groenten/fruitsoorten te verbranden,en dus geen extra gewicht geven...succes in ieder geval..

RECLAME EN LINKEN NAAR ANDERE SITE"S WORDEN VERWIJDERD ! ! ! ! Groeten Sophia

RECLAME
ghizo

BerichtDoor ghizo » 09 Jul 2010, 08:37

Verwijderd ! ! !
Zie onder schrift hier boven !!
Sophia
ghizo

BerichtDoor JJoosten69 » 09 Jul 2010, 11:37

Verwijderd !!!
JJoosten69

BerichtDoor evelyn1969 » 09 Jul 2010, 15:51

het spijt me maar 11 kilo afvallen in 1 maand is niet gezond!,,ooit gelezen dat je 'maar 1 kilo puur echt vet per week kan verlieze!1je kan nooit alleen maar vet verliezen in die 11 kilo,misschien spierweefsel of water,als je een speciefieke weegschaal hebt kun je dit meten,ik geloof hier niet in,en bovendien snel afvallen is snel weer bijkomen..als deze methode echt zou werken komt dat wel bij Opah Winfrey ofzo op tv,overgens val ik ook maar een 4 ons af per week,maar der af is eraf en meestal komt dat niet meer eraan als het langzaam gaat,en met maaltijdvervagers leer je geen ander gezonder eetpatroon aan..en als je daarna weer normaal gaat eten kom je aan,eigen ervaring,nee de beste methode is ww of EGA,alleen Ega is strenger..
Afbeelding
evelyn1969

BerichtDoor Fruity Pebbles » 09 Jul 2010, 16:10

evelyn1969 schreef:het spijt me maar 11 kilo afvallen in 1 maand is niet gezond!,,ooit gelezen dat je 'maar 1 kilo puur echt vet per week kan verlieze!1je kan nooit alleen maar vet verliezen in die 11 kilo,misschien spierweefsel of water,als je een speciefieke weegschaal hebt kun je dit meten,ik geloof hier niet in,en bovendien snel afvallen is snel weer bijkomen..als deze methode echt zou werken komt dat wel bij Opah Winfrey ofzo op tv,overgens val ik ook maar een 4 ons af per week,maar der af is eraf en meestal komt dat niet meer eraan als het langzaam gaat,en met maaltijdvervagers leer je geen ander gezonder eetpatroon aan..en als je daarna weer normaal gaat eten kom je aan,eigen ervaring,nee de beste methode is ww of EGA,alleen Ega is strenger..

Hoi Evelyn1969,

Ik ben het helemaal met je eens. Jjoosten heeft zich hier aangemeld en de eerste berichten waren hoe zij in 1 maand tijd 11 kilo was afgevallen. Ik heb bij 1 van deze berichten de opmerking gemaakt dat het lijkt alsof ze voor hun werkt. Zo erg is ze het aan het promoten.

Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat 11 kilo in 1 maand ontzettend ongezond is en onmogelijk. Tenzij je een ernstige ziekte hebt, dan is het helaas wel mogelijk.
Fruity Pebbles

BerichtDoor Fruity Pebbles » 09 Jul 2010, 16:11

Nog even een opmerking:

Ik had gereageerd in het forum recepten onder 'aardappelgerechten'.
Ik zie nu dat ze daar haar stukje heeft weggehaald!!! Heel apart en verdacht. Als je niks te verbergen hebt, dan doe je dat toch niet?

Deze is inderdaad door mij verwijderd , Sophia
Fruity Pebbles

BerichtDoor evelyn1969 » 10 Jul 2010, 09:10

het is een link naar ene vage website ik ben daar eens eens weze kijken..iets met eiwitspul,hetzelfde verhaaltje staat daarop gedrukt, moeder van 27 bla bla..wat een flauwekul allemaal,11 kilo wat voor huid hou je dan over?dat ziet er niet uit,volgens dokters kun je' maar' 1 kilo puur vet per week kwijtraken en dat is nog veel,nee danm aar langzamer en lekker eten..
Afbeelding
evelyn1969

Volgende

Terugkeren naar Afvallen en Dieten Forum