Eten op festivals

WeightWatchers Forum

Eten op festivals

BerichtDoor QuantumB » 12 Jul 2010, 18:54

Naast BBQ's zijn er ook in de zomer ook de festivals. Dit weekend ga ik weer twee dagen naar een festival en ik vraag mij af of iemand een manier kent om de festivals door te komen?
Het probleem is dat zelfs het gezonde voedsel op een festival bestaat uit een belegd broodje (meteen 7 tot 10 punten) of pasta, eveneens een goed aantal punten.
Afbeelding
QuantumB

Re: Eten op festivals

BerichtDoor Fruity Pebbles » 12 Jul 2010, 21:19

Zelf wat te eten mee nemen.
Paar jaar geleden ben ik een weekend naar een festival geweest. Koelbox mee, ontbijtkoek mee etc. En ik heb het hele weekend gezellig mee kunnen eten.
Fruity Pebbles

BerichtDoor bolletje » 13 Jul 2010, 09:43

Op de meeste festivals mag je géén eten en drinken mee het terrein op nemen.
Ik kreeg ooit de tip om gewoon festival eten te kopen, maar dan de helf te eten van alles wat je eet.
Verder kun je natuurlijk de rest van de week extra bewegen en geen extra propoints eten. Bewaar die voor t festival.
Succes en veel plezier op t festival!!
bolletje

BerichtDoor charminggirl » 13 Jul 2010, 10:59

Op een festival doe je altijd het EDH dieet!

Oftewel: het Eet De Helft dieet!

veel plezier
charminggirl

BerichtDoor MissMetal » 13 Jul 2010, 11:29

Ik vind pasta een goed alternatief persoonlijk, véél eten, en je hebt er ook werkelijk mee gegeten ;)
het eten op festivals is al duur genoeg, dus de helft opeten vind ik maar idioot
Afbeelding
MissMetal

BerichtDoor QuantumB » 13 Jul 2010, 16:52

Ja festival eten is al duur en als ik dan de helft moet laten liggen vind ik het maar sneu...tenzij ik het kan delen met iemand misschien? Inderdaad ik neem wel special K koekjes enz mee maar die mogen niet naar binnen, is alleen 's morgens.

Zal de volgende dagen ook extra hard moeten sporten, hopelijk werkt dansen bij de optredens ook een beetje, hihi. Ga jullie tips allemaal proberen te combineren ;)

Dank je!
Afbeelding
QuantumB

BerichtDoor MissMetal » 14 Jul 2010, 08:57

QuantumB schreef:Ja festival eten is al duur en als ik dan de helft moet laten liggen vind ik het maar sneu...tenzij ik het kan delen met iemand misschien? Inderdaad ik neem wel special K koekjes enz mee maar die mogen niet naar binnen, is alleen 's morgens.

Zal de volgende dagen ook extra hard moeten sporten, hopelijk werkt dansen bij de optredens ook een beetje, hihi. Ga jullie tips allemaal proberen te combineren ;)

Dank je!

en naar welk festival zul je gaan? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Afbeelding
MissMetal

BerichtDoor QuantumB » 15 Jul 2010, 13:26

Gothic Festival in Gent (waregem) ga daar elke jaar :)
Afbeelding
QuantumB

BerichtDoor snuitje » 17 Jul 2010, 10:51

ik heb hetzelfde probleem gehad met naar werchter te gaan. Ik heb me volledig laten gaan en vond het super leuk. Is was een halve kilo aangekomen maar die is er ondertussen al af. Ik ben blij dat ik me nog eens volledig had laten gaan ik heb er plezier van gehad en vind het nu terug wat gemakkelijker om er op te letten.
Afbeelding
snuitje

Terugkeren naar Weight Watchers